Main Menu

Затверджено порядок обміну інформації між ДСФМ та Мін’юст

news.finap

17 серпня 2020р. за №794/35077 Мін’юст затвердив спільний наказ Мінфіну та Мін’юсту від 31 липня 2020 р. №462/2602/5 про затверження Порядку обміну інформацією між Держфінмоніторингом і Мін’юстом для підвищення ефективності здійснення нагляду за додержанням суб’єктами первинного фінансового моніторингу вимог законодавства з питань запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доході.

Порядок визначає:

обсяг та порядок обміну інформацією між Держфінмоніторингом та Мін’юстом з метою підвищення ефективності здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення

  • адвокатськими бюро,
  • адвокатськими об’єднаннями та адвокатами, які здійснюють адвокатську діяльність індивідуально;
  • нотаріусами;
  • суб’єктами господарювання, що надають юридичні послуги;
  • особами, які надають послуги щодо створення, забезпечення діяльності або управління юридичними особами – суб’єктами первинного фінансового моніторингу (далі — Суб’єкти),

щодо яких Мін’юст здійснює функції державного регулювання і нагляду, для запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.

Держфінмоніторинг надає Міністерству юстиції наступну інформацію:

  • статистичні дані щодо фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, іншої інформації, що може бути пов’язана з легалізацією (відмиванням) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванням тероризму чи фінансуванням розповсюдження зброї масового знищення, отримані Держфінмоніторингом від Суб’єктів;
  • про облік Суб’єктів у Держфінмоніторингу;
  • про перелік Суб’єктів, які зняті з обліку;
  • про виявлені Держфінмоніторингом ознаки можливих порушень Суб’єктами вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
  • (на запит) щодо виявлених Мін’юстом ознак можливих порушень Суб’єктами вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (з урахуванням обмежень, встановлених Законом).

Міністерство юстиції надає Держфінмоніторингу:

  • інформацію про виявлені порушення законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення Суб’єктами та заходи, вжиті до Суб’єктів та/або їх посадових осіб за вчинені порушення законодавства у цій сфері;
  • узагальнену інформацію про дотримання Суб’єктами, щодо яких Мін’юст здійснює функції державного регулювання і нагляду, вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, у тому числі про виявлені порушення та заходи, вжиті до Суб’єктів та/або їх посадових осіб, з метою їх усунення та/або недопущення у подальшій діяльності;
  • інформацію (за наявністю) про припинення діяльності Суб’єктів, щодо яких Мін’юст здійснює функції державного регулювання і нагляду, для зняття їх з обліку.

Наказ набере чинності з дня його офіційного опублікування. Станом на 25.08.2020 р. не опублікований.

(фото з сайту pixabay)

Переглядів:254


« (Попередня новина)



Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Read previous post:
НБУ роз’яснив кого вважати PEP

Банк має самостійно оцінити вплив PEP, його минулі повноваження та їхній зв’язок із чинними державними діячами.

Close