Main Menu

Керівництво з ризик-орієнтованого підходу для спеціально визначених суб’єктів первинного фінансового моніторингу

news.finap

Державною службою фінансового моніторингу України за сприяння Координатора проектів ОБСЄ в Україні, з урахуванням рекомендацій за результатами 5-го раунду взаємної оцінки України Комітетом MONEYVAL, відповідно до Міжнародних стандартів та на основі кращих міжнародних практик, підготовлено Керівництво з ризик-орієнтованого підходу для спеціально визначених суб’єктів первинного фінансового моніторингу, а саме:

  • суб’єктів аудиторської діяльності, бухгалтерів, суб’єктів господарювання, що надають послуги з бухгалтерського обліку, суб’єктів господарювання, що здійснюють консульту-вання з питань оподаткування;
  • адвокатських бюро, адвокатських об’єднань та адвокатів, які здійснюють адвокатську діяльність індивідуально, нотаріусів, суб’єктів господарювання, що надають юридичні послуги та осіб, які надають послуги щодо створення, забезпечення діяльності або управління юридичними особами;
  • суб’єктів господарювання, що надають посередницькі послуги під час здійснення операцій з купівлі-продажу нерухомого майна, а також суб’єкти господарювання, що надають за винагороду консультаційні послуги, що пов’язані з купівлею-продажем нерухомого майна;
  • суб’єктів господарювання, що здійснюють торгівлю за готівку дорогоцінними металами і дорогоцінним камінням та виробами з них;
  • суб’єктів господарювання, що надають послуги у сфері лотерей та/або азартних ігор.

Керівництво містить перелік кроків щодо розробки та реалізації ризик-орієнтованого підходу.

Особлива увага приділена оцінці бізнес-ризиків спеціально визначених суб’єктів первинного фінансового моніторингу та ризиків ділових відносин (клієнтів), оскільки саме вони є ключовими факторами для успішної реалізації ризик-орієнтованого підходу. Це керівництво та будь-які переліки та/або приклади, наведені у ньому, не є вичерпними та не встановлюють обмежень щодо заходів, які повинні вживати спеціально визначені суб’єкти первинного фінансового моніторингу для того, щоб виконувати свої зобов’язання відповідно до вимог законодавства з питань фінансового моніторингу.

Керівництво підготовлено з метою надання рекомендацій та допомоги спеціально визначеним суб’єктам первинного фінансового моніторингу щодо кращого розуміння та ефективного виконання ними своїх зобов’язань відповідно до законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.

Як наголосив Голова Держфінмоніторингу Ігор Борисович Черкаський, розуміння суб’єктами первинного фінансового моніторингу ризиків відмивання коштів та фінансування тероризму і пов’язаних з ними факторів (загроз та вразливостей) надає змогу вживати більш ефективних і дієвих заходів з метою унеможливлення використання їх для відмивання злочинних доходів чи фінансування тероризму, що відіграє ключову роль у захисті національної фінансової системи та економіки.

(фото з сайту pixabay)

Переглядів:287


(Наступна новина) »



Схожі новини

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Read previous post:
Щодо зупинення видаткових фінансових операцій по рахунку при наявності договору овердрафт

Роз'яснення Державної служби фінансового моніторингу України.

Close